Dimecres, 13 de Març de 2013 11:00

Amb la imminent arribada de la primavera que marca l’inici de les Festes Majors, entre altres festivitats programades per aquests propers mesos, hem cregut oportú convocar una sessió informativa sobre els aspectes a tenir en compte a l’hora d’organitzar una celebració.

 

La sala de plens del Consell Comarcal de la Garrotxa acollirà el proper divendres 19 d'abril a les 7 de la tarda la xerrada “Eficiència a la festa: propostes de millora en l’organització i seguretat d’esdeveniment”, que es dirigeix als alcaldes/esses i regidors/es que tenen, entre les seves funcions, l’organització d’activitats. A més dels càrrecs electes, aquesta sessió informativa també s’adreça als membres de les comissions de festes, als grups de joves i als responsables de qualsevol entitat que tingui previst organitzar esdeveniments.

La xerrada, de dues hores de durada, pretén exposar la normativa en matèria d’espectacles, ajudar i orientar perquè les contractacions de proveïdors i espectacles compleixin amb totes les garanties tan legals com professionals, oferir informació teòrica i pràctica als i les professionals que treballen en l’àmbit cultural, així com presentar noves eines i aplicacions que poden ser d’utilitat.

 

Descarrega't el dossier de la xerrada

 

INSCRIURE'S A LA XERRADA

 

cartell xerrada

Més videos

| + - | RTL - LTR